skittorsdag.

Hallå hallå nu ska ni få lyssna lite på tilde den vilde, förstår inte varför jag fått det smeknamnet:)
Jag sitter här med Eline och frida, Vi hade bara en lektion idag och fick reda på mitt mattebetyg:( 
Jag ha ingen aning vad jag ska skriva, blir säkert film i lägenheten ikväll. inatt sov jag inte så bra bredvid Lovisa hon tog mitt TÄCKE hela tiden. Vi ha kollat på tv4 där calle o Linus är med, de kan man skratta till hur mycket som helst.
Vi kollade på en skräckis igår men jag tyckte inte den var äcklig... 28 veckor ...

Nu ha jag gjort mitt ha det bra

Fattar inte hur vissa tänker...Det gör mig så arg när jag tänker på det.

Tilde den vilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0