Olikheter...

TrettioF består ju av en hel del olika personligheter som förvisso tycker likadant om en massa ting. Detta inlägg ska dock betona olikheterna i gruppen, olikheterna som faktiskt gör det intressant att komma till TrettioF.

Den första riktiga olikheten jag kommer att tänka på är musiksmaken, detta ständiga byte av musik så fort de vankas fest. Personligen är jag väl en utav de med bra musiksmak och väljer musik som de flesta kan stå ut med. Sedan finns det de som lyssnar på så kallad "radiomusik" och så har vi så klart de där "Dj-bögarna" som gillar alltför speedad musik med aldelles för mycket bas, så kallad hardstyle. Trots att jag blir iriterad varje gång någon byter till en dålig dänga i mitt tycke, så måste jag ändå erkänna att en fest på TrettioF utan Pokerface eller No stress hade varit lite fail (Tilde om du läser detta så innebär det inte att du har fritt fram att spela dessa låtar oavbrutet...)

Nästa olikhet som definitivt borde tas upp är personligheterna, en ganska schysst blandning. Här finns allt ifrån personer med grymma humörsvängningar till människor som tar saker lite mer chill. Men visst ska de finnas en blandning på glada och lite mer lättiriterade människor. Hade ju blivit stört drygt i längden om alla hade varit glada och positiva till allting eller tvärom sura pesimister. Nej, denna blandning behövs och som jag poänterade tidigare i inlägget så är det faktiskt detta som gör TrettioF intressant.

Nu börjar detta bli alldeles för långt och ointressant så tänkte runda av med att erkänna att jag trivs mycket bra i detta sällskap och hoppas att jag också är med och bidrar till att harmonin i gruppen nästan alltid ligger på topp.

Vill avsluta med att berätta att Pelle myntade ett nytt utryck igår, slemfitta. Riktigt obehagligt precis som de flesta svordommar pelle använder sig av.

Peace out / Trettio Fs Allah

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad fint skrivet, jsg gtsr inte åt mig när det gäller den dåliga musismaken:)tide

2009-06-08 @ 18:49:34
Postat av: ellen

tide vad skrööiver du:) stava tydligt så vi förstår ditt "bonna-språk" :)

2009-06-09 @ 10:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0