Helgen + mån,tis.

The gentlemen and biatches of Trettio F spenderade lördagen i Brunnsparken. En dag full med diverse aktiviteter, såsom fotboll, akrobatik och så dracks det även en och annan öl. Ölandet eskalerade ju kallare det blev och för vissa gick de sämre en för andra och jag tänker då främst på en person i sekten som gick till en pizzeria i stan och skrek svordommar samt könsord mitt inför 3-4 barnfamiljer. Dock är det sådant som händer när man överskattar sitt ölsinne. Festen fortsatte sedan i lägenheten vars adress bloggen är döpt efter. Det var en trevlig tillställning och jag tror att jag får medhåll om detta utav övriga som var på festen.

Måndagen så vart de volleyboll och Ekenäschillning på schemat, ganska smooth faktiskt. Dagen rundades sedan av med en ganska medioker film i mitt tycke, The Notebook. Riktig "tjejfilm", blev en ganska awkward känsla när helt plötsligt alla personer av den feminima varianten gick och vi satt 7 killar och tittade........

Idag så har de väl inte hänt så mycket egentligen. Nu blire dock rulle och dags att få bort alla misstankar om homosexualitet med en riktig grabbfilm, DIE HARD 2.


Nu har jag försökt få igång denna skiten, kanske någon annan också kan ta tag i det!

Peace out /  Den förskräcklige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0