hej igen:) ...

hej igen:)
Fredagen hade jag mys med Eline och sov därutte i hoby, klockren frredagkväll. Lördagen blev i lägenheten hela dagen sen blev det fest och kollade på fotboll på kvällen hos Lovisa. Sen bar det av till lägenheten. Kvällen avsluatdes på stan med Eline, Lisette, pelle och Martin. Komisk kväll kan man säga.Vissa av oss andra stack till natti och  fulade sig att ragga på tjejer på ett fult sätt haha och andra satt och lyssnade på musik. Eline och jag somnade hemma hos mig sen..
Myst med henne och OC hela dagen. Nu sitter jag i lägenheten med mina snyggingar och planera midsommar ÖLAND!!
Veckan som kommer blir det fest onsdag och torsdag och kanske mer ... wiieee.


Festa som det vore din sista fest, det är då du lyckas varje gång.


Vilde den vilde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0