En vanlig dag på blasius

Nu sitter vi här igen. Jag ligger i sängen och de andra sitter i soffan. Ellen pluggar, brevid sitter Nellan och tittar på film och i andra soffan sitter Henke och Pitten och gör fula läten och fula miner. Pelle står i duschen och sjunger som vanligt, opera skulle jag tro men jag är inte riktigt säker. Nu kom även Fejjan inrullandes i lägenheten och nu V to the G.
Igår var det en massa mys här ska ni veta. Gapskratt i köket tillsammans med Henke, Pitten och Tilde. På kvällen blev det mys och övernattning. Skräckfilm och jag höll nästan på att krossa Charls bättre delar ;) Nae om man kanske skulle vara lite soccceee nu :)

Peace out, Looove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0